בניית אתר אינטרנט תדמיתי

אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור מודרני, אם תרצו, מדובר בכרטיס ביקור של המאה ה-21. במקום לתת ללקוחות או לשותפים פוטנציאליים כרטיס עם שם ופרטי התקשרות, אנחנו נותנים להם קישור לאתר שלנו וגם הם יכולים לקבל את כל המידע שהם צריכים ורוצים אודותינו, שם הם יכולים לקבל אינספור פרטים ששום כרטיס ביקור לא יכול להכיל. זו הסיבה שאנחנו צריכים בניית אתר אינטרנט תדמיתי.

הרעיון של אתר אינטרנט תדמיתי הופיע כבר בראשיתו של האינטרנט הציבורי, באמצע שנות התשעים. אם הרעיון של אתר אינטרנט מכירתי אשר כולל חנות וירטואלית הופיע רק בשנות האלפיים ואתרי אינטרנט שמספקים קשר ישיר עם הגולש הופיע בערך באותו זמן, הרי שאתר אינטרנט תדמיתי הופיע מיד בתחילתו של האינטרנט, לא היה ספק שלשם כך נוצר האינטרנט.

הרעיון של אתר אינטרנט תדמיתי ולשם מה הוא הוקם

אתר אינטרנט תדמיתי מבוסס על כך שהאתר מציג לגולש את מהות העסק עם מלוא המידע במינימום דפים. בדרך כלל מדובר על אתר שבין 5 ל-10 עמודים, הם כוללים עמוד בית יפה, עמוד מוצרים, עמוד אודות, עמוד צור קשר ועוד עמוד אחד שיכול לכלות גלריה של תמונות או מאמר מקצועי. הרעיון הוא שהגולש ייכנס ויתרשם דרך האתר מהעסק, ממה שהוא עוסק, מהניסיון והיכולות שלו.

מי שרוכש אתר תדמית מחברת בניית אתרים, מקבל מערכת ניהול פשוטה מאוד, דומיין עצמאי, אפשרות ליצור מייל מיוחד לאתר וכן הוא מקבל חיבור למערכת גוגל אנליטיקיס על מנת להכיר את נתוני הגלישה באתר. אתר תדמית, בדומה לאתרים אחרים, גם מבוסס על קידום SEO, כלומר הוא נוצר כך שיהיה ניתן לקדם אותו בגוגל בצורה פשוטה וקלה.

מה חשוב לשים לב כשבונים אתר תדמית

ראשית, חשוב שהעיצוב של האתר יהיה נעים לעין, נקי, חלק, עיצוב בהיר עם מעט צבעים, פונטים בגודל מתאים, שהאתר יצור תחושה נעימה לכל גולש.

שנית, שהאתר יתעדכן לעיתים קרובות כך הגולשים יוכלו לדעת בדיוק מה העסק משווק או מייצר בכל זמן נתון בצורה אמיתית ונכונה.

שלוש, שיהיו באתר פרטי התקשרות מלאים ואמינים, רק כך הגולשים יוכלו ליצור קשר והאתר ימלא את מטרתו.

ארבע, האתר חייב להיות מבוסס על קידום SEO, אחרת הוא לא יקבל חשיפה בגוגל והגולשים לא ידעו על קיומו.

חמש, התאמה למובייל. כיום כל אתר אינטרנט חייב להיות מותאם לגלישה בסלולר. עם הזמן, מרבית הגולשים נכנסים לאינטרנט דרך הסלולר ופחות דרך מחשבים ניידים או נייחים.

חשוב לשים לב כשבונים אתר תדמית, שמדובר באתר שממלא פונקציה מרכזית בשיווקו של כל עסק או בעל מקצוע ועל כן יש לדאוג שהוא יתאים למה שהעסק או בעל מקצוע רוצים להעביר, למסר שלהם, לתוכן המרכזי ולמהות שלהם. כך הגולש שייכנס לאתר יפנים את הרעיון שהעסק או בעל המקצוע רוצים להעביר לו.

 

מאמרים נוספים