כל מה שצריך לדעת על וי כחול בפייסבוק

הוי כחול בפייסבוק – מה הסיפור מאחוריו?

תמונה על מסך – אתם גוללים בפייסבוק ופתאום אתם רואים את הסימן המפורסם שעושה לכם את זה. כן, אותו הוי כחול שבדיוק התווסף ליד השם של החבר שלכם ש"נכנס לשורות המפורסמים". אז מה עולה על דעתכם? הוא השיג משהו? הוא כנראה שידרג לאיזה עולם שלא מחייב אותנו לשחוט תרנגולות או לדווש על אופניים כל היום. מה זה בעצם אומר, הוי הזה? בואו נצלול!

מהו הוי כחול? ואיך זה משתלב בחיים שלנו?

למי שכבר הספיק לשכוח – הוי כחול הוא פשוט חותמת שמעידה על כך שהחשבון שנושא את השם הוא אמיתי. כלומר, זה לא פייק ולא זויף – אלא החשבון האמיתי של הסלב או המותג. ובשביל מה זה טוב? כדי שלא תקנו סוכריה מזויפת כשאתם רוצים את הגלידה של השף המפורסם! אבל זה לא נגמר כאן; מדובר גם בניסיון לגרום לכם להרגיש מיוחדים כשאתם מתקדמים לתוך עולם הדיגיטל.

איך בדיוק משיגים וי כחול?

האם יש טקסי חסידות נוסטלגיים כמו בפורטוגל? לא ממש. על מנת שמישהו יקבל את הוי המיוחד הזה, הוא צריך לעמוד במספר קריטריונים. על פי פייסבוק, צריכים להיות:

  • אמת – צריך להיות אדם אמיתי (כלומר לא גיבורת על מקומית).
  • ייחוד – לא עודף אנשים משתמשים באותו שם.
  • מפורסמות – ההוכחה שהאדם או המותג הוא בול נמרץ. ולא סתם מישהי שתי צריכה להעלות תמונה של החתול שלה.

האם זה משנה בין חשבון אישי לעסקי?

אם כבר מדברים על ייחוד, אז חשבון אישי הוא לא ממש אותו הדבר כמו עסקים. עסקים חייבים להראות שהם מעניינים גם ברשת וגם בעולם האמיתי. זה כמו לנסות לעניין את השכנה הבוגרת בוינטאג' כשישנם ילדים שצריכים עזרה בעבודת בית ספר. יותר מדי שאיפות לשעשע – פחות סיכוי למכור גלידה.

איך זה משפיע על תדמיתכם?

מי שנושא את הוי כחול מרגיש מדהים! זה סוג של גאווה שאין לה תחליף. זה לא כמו להחזיק פוסטר של בני הזוג ביונסה וג'יי זי – אלא זה מתן סמכות בעולם הדיגיטלי. תוכלו לראות את ההבדלים בתגובות, במעריצים ואפילו בשיחות הסליחה אחרי שמשתלבתם במסיבת הפתעות.

שאלות שעשויות להתעורר

  • האם אפשר לשלב וי כחול עם חשבון פרטי? – לא. הוי הוא בלעדי.
  • מה קורה כשאני מפסיק להיות מפורסם? – פייסבוק עשוי להפסיק את הוי שלך.
  • האם אני יכול לבקש בעצמי וי כחול? – כן,פה כבר אתם משחקים באש! יש להשקיע עבודה מסוימת.
  • האם הווי מדאיג את המתחרים? – לגמרי! בסופו של יום זה למשל בולט.
  • למה לא כולם רוצים את הוי? – כי ישנם אנשים שמעוניינים להישאר בדממה ולא להיחשף.

האם יש "חוקי סיקים" בהשגת הוי כחול?

כמובן שיש! אי לכך, כמו בכל דבר טוב, גם כאן יש חוקי סיקים. אני מציע לא לנסות למצוא דרכים הלכתיות להשגת הוי. לעשות עוקבים מזויפים? אחלה רעיון אם אתם רוצים ללכת אחורה! אבל ככל שתתאמנו על נוכחות אמתית ובעלת ערך, כך תצליחו יותר להגיע אל היעד הנכסף.

תובנות אוניברסליות על המדיה החברתית

למדיה החברתית יש כוחות עלים, כמעט כמו חזקי היקום. אתם תלמדו שאין דבר מהותי יותר מאשר תקשורת אמיתית. הסרטונים, התמונות, המשאלים – כל אלה חיוניים. אתם לא יכולים פשוט לשחות באוקיינוס של דגים ולטפח רק את מה שאתם אוהבים. נסו להתחבר ולהרגיש את הסביבה שלכם.

למה קסם הוי כחול יכול להיות עבירת חסימה?

בעוד שהוי כחול לא מבטיח לכם הרגשה באוויר או התעלות רוחנית; ישנם אנשים שיעדיפו לעלות מצבי רוח. קיימת תחושה כזו – אם אתם עפים למעלה, מתי תחליטו שדווקא הגיע הזמן לחזור לקרקע. אנשים שמפקפקים בשפע ובכוח של דגימות מסוימות, עשויים לאבד את חזונם. אז מה הסיפור? פייסבוק מתהדר בהם כמו תכשיטים.

האם זה באמת לוקח זמן?

תלוי עד כמה כל כך ❤️ רוצה את זה. אם אתם מוכנים להשקיע, גם כך תמשיכו להרגיש איך כל וי נוסף הוא תמיד קלף מנצח. תהיה התרגשות, יהיה חיפוש, ולבסוף תהיה תוצאה – אני מקווה שתשמרו על נפש בריאה בדרך.

סיכום

אז נשים את זה על השולחן; הוי כחול הוא לא סתם סמל שיווקי. מדובר בסוג של זהות במדינה דיגיטלית והכל בהתאם למה שאתם עושים כדי להראות שאתם לא פייק. בין אם אתם מפורסמים, מחפשי אמון או סתם מישהו שבונה את המותג שלו – הוי כחול הוא כמו קרני שמש שמביאות לתודעה שלכם איזושהי התחדשות. אבל זכרו, בסופו של יום הפוסטים יוצרים אתכם חזרה. קד

מאמרים נוספים