איך לפרסם ביד 2 ולהגדיל את המכירות שלך

איך לפרסם ביד 2: המדריך המושלם לפוסטים שלא יישארו על המדף!

הי חברים! אז החלטתם למכור משהו ביד 2? בחיי, זה כמו לצאת למסע מציאה בעולם של רכבים, טלפונים ישנים ורהיטים שלא הרימו את עצמם מהספה מחשש לפציעה. אז דעו לכם, המדריך הבא יעזור לכם להפוך מוצרים לא מבוקשים לכסף, ואם תשתמשו בטיפים הנכונים – גם להנאה קורעת מצחוק! קדימה, שימו רגל על הגז, ונתחיל!

מה זה ביד 2 ואיך זה עובד?

אז מה זה ביד 2? זה אתר מכירות שבו אתם יכולים למכור כמעט כל דבר. ואם אני אומר "כמעט", אני מתכוון לכך שעוד לא מצאתי סוס מרוץ למכירה (למרות שלפעמים יש כמה סוסים של לקוחות על הפרסום). הביטוי "יד 2" מתייחס לכל מה שהיה פעם שלכם, וכעת אתם רוצים לשחרר אותו (ולא, לא אני לא מדבר על ילדים). הבה נעמוד על כמה עקרונות שיעזרו לכם למכור כמו מקצוענים:

  • תמונות שימשכו את העין: אם זו טלוויזיה ישנה או רהיט מעניין – תצלמו אותו באור טוב! דאגו להלביש את הארון, לא ליד הרפלקטור של השמש, והבטיחו שהרקע לא ייראה כמו תחרות ניקוי על מאה שיניים.
  • כותרת מושכת: שולחנות לא חייבים להיות משעממים! "שולחן אוכל אלגנטי שזה עתה נפל לבית הלא נכון" נשמע הרבה יותר טוב מ"סט שולחן ישן".
  • תיאור מפורט: הקפידו לפרט על כל תכונה ייחודית שמושכת לקוחות. "הארון הזה כלא את כל הסודות שלי במעילים – חצי מהם לא עולה על גובה 160 ס"מ!"

איך לכתוב את התיאור המושלם?

האם ידעתם שהתיאורים הם האתגרים המרתקים ביותר שנולדו בעידן הדיגיטלי? תעדפו את האמת, והפכו את המיותר למעניין! שימו לב:

שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם:

  • מה כלול במכירה? (למשל, "הכסאות מגיעים עם הארון, ולא – הם לא מתווכחים על מי התיישב שם ראשון.")
  • האם המוצר צריך שיפוץ? (זכרו, אם אתם רוצים למכור רהיט שצבעו ירוק עתיק, תסבירו שלצבע יש סיפור!)

עוד טיפ: אל תהססו להוסיף חוויה שקרתה עם המוצר. "מכונת הקפה הזו הכינה לי את הקפה הכי טעים לפני שעברתי לדיאטה!"

מה המידע שחשוב להוסיף?

יש דברים ששכחתם לציין? זה מצריך תשומת לב! אחד הטיפים הכי חשובים זה להיות מדויקים. אל תכניסו לתיאור ביטויים כמו "כמו חדש" אם המוצר כבר עבר טיול בים. מאידך, אל תתריעו באופן מפחיד על כל קימוט.

שאלות פופולריות:

  • מה אני עושה אם המוצר לא נמכר? – אל תהססו לשדרגו או לפרסם שוב! שינוי התמונה או הטקסט יכולים לשדר מראה חדש.
  • האם למחיר יש השפעה? – כמובן! מחיר גבוה מדי יכול לגרום למוצר שלכם להיות באגרוף במשך זמן רב.

היכן לפרסם את המודעות?

תדעו, ביד 2 לא הכל ורוד מייד! תחשבו על פלטפורמות נוספות – פייסבוק, אינסטגרם, ואולי אפילו עמודי קהילה בשכונתכם. אתם יודעים, הכנסת משפחה לאינטרנט זה כמו להכניס עכברים למכונת כביסה – זה נעצר, אבל כל כך כדאי להיות חלק מהתהליך!

שאלות נוספות שיכולות לעלות:

  • האם כדאי להשקיע בפרסום ממומן? – אם המוצר שווה את זה – למה לא? זה יכול לעזור!
  • האם לשתף עם חברים? – בהחלט! לפעמים הם אותם מקשרים שיביאו לכם את הלקוח הבא!

ניהול משא ומתן – קיבלת הצעה? מה עכשיו?

אז קיבלתם הצעה ראשונה. השאלה היא, מה עכשיו? תתכוננו למשא ומתן. תעלו את השאלות המובילות:

מה להבין במו"מ?

  • היו פתוחים: יכול להיות בשיחה דיוק בין התמחור שלך לבין מה שהקונה מצפה.
  • אל תגזימו: אם אתם רואים שהלקוח מוכן לשלם את שמונה העלות שלכם, אל תתנו לו תחושת הזדמנות.
  • יהיה גם קשה: תבחרו בתשובה מתאימה אם המכירה לא נראית ברורה. "אין בעיה, אני אהיה כאן כשאתה תחזור אלי!"

טיפים אחרונים ואנקדוטות משעשעות

זכרו, הומור זה דרך מצוינת לגרום ללקוחות לחייך ולחושב. תחשבו טוב על איך להפוך את המודעות שלכם למשהו שאנשים פשוט לא יכולים לעמוד בפניו!

אז זהו! אני מקווה שמדריך זה עזר לכם להבין איך לקפוץ לתוך העולם המהנה של יד 2 בצורה כזו שלא תתביישו למכור גם את ה"שלח אלי בלה בלה". ואם לא, טוב, אולי בתור תחום בעירקות תרגישו יותר בנוח.

ובכן, תצלחו את מעגלי המכירה

מאמרים נוספים