חיזוק המותג והגברת המודעות: איך סרט תדמית מקצועי בונה לכם מוניטין ואת העסק שלכם לוקח לשלב הבא

אם חשבתם שסרטונים זה רק עניין של חדשות ויקיפדיה, תחשבו שוב. סרט תדמית מקצועי עם אדר ענקי הפקות הוא היום אחד הכלים הכי מוזנחים – אבל הכי עוצמתיים שיש בשוק לבניית מותג מנצח. כן, גם אתם יכולים להפוך את המותג שלכם ל’כוכב האינסטגרם’ הבא, וגם לזרום עם הלקוחות בלי לעבור בראשם כאילו אתם דף יבש של מידע.

 

מחפשים איך עושים את זה? הישארו איתי לקצת עומק, כמה תובנות שוברות את הציפיות והרבה מנטליות של הצלחה שיווקית.

 

למה סרט תדמית? כי זה לא סרט,

 

הוא פשוט הופך את המותג שלכם למשהו שלא שוכחים. במאה ה-21 אנשים לא קוראים כרטיס ביקור דיגיטלי, הם רואים, מרגישים – ואז מחליטים. אז אם המילים שלכם לא מצליחות לעשות את העבודה – הסרט יעשה את הקסם.

 

מה קורה כשסרט תדמית מקצועי נכנס לפעולה?

 

– יוצרים סיפור עם נשמה. אנשים אוהבים סיפורים, ואפילו כשהם באים לרכוש מוצר, השקעה או שירות הם רוצים להרגיש מחוברים. הסרט שלכם מסביר את סיפור המותג שלכם בצורה מקפיצה, כזו שלא משאירה מקום לספק.

– מעצים את האמינות. עם טעויות נמוכות ואיכות שמראה שאין סיכוי ללקוח להתאכזב, הסרט מציג אתכם כבחירה הראשונה והבטוחה.

– קורא לפעולה, חכם. איך לעשות שיסגרו איתכם? לא! איך לגרום להם לרצות לסגור איתכם? הסרט התדמיתי הוא הפינה החמה שמזמינה את הצופה להכיר אתכם לעומק בלי לשעמם או להכביד.

– מגדיל חשיפה. סרט טוב יגיע גם לאלגוריתמים, יחולל שיתופים ואפילו שיחות בין חברים – וזו ההמלצה הכי טובה שאפשר לקבל.

 

ואם אתם עדיין לא יודעים כמה שזה שורף את הדרך שלכם – קבלו כמה רמות של שדרוג:

 

  1. כמה שיותר מרגש, יותר נשאר בזיכרון
  2. תכל'ס, פחות מילים – יותר נפש
  3. חוויית משתמש ברמה שהופכת כל מבקר למעריץ
  4. מיתוג צבעוני שיודע לדבר במקום מילים

 

שאלות ותשובות מסקרנות

 

– האם חייבים תקציב ענק להכין סרט כזה? ממש לא. היום אתם יכולים למצוא פתרונות שמתאימים גם לעסק קטן, גם לסטארטאפ שמתחיל וגם לחברת ענק עם אלפי עובדים.

– מה אורך הסרט האידיאלי? 1-3 דקות. כל דבר שמאריך יתחיל לאבד את הצופה.

– איך יודעים שהסרט עובד? מדדים של צפיות, שיתופים, פניות ותגובות בפלטפורמות דיגיטליות.

– האם מדובר רק בוידאו? כמובן שבוידאו, אבל שילוב של גרפיקה, אנימציה וטקסט יכול להפוך את הסרט למשהו מיוחד יותר.

– האם כדאי להזמין מקצוענים או לעשות לבד? לכו על מקצוענים שמבינים את העסק והמסר. חיסכון בשלב הזה הוא הוצאות מיותרות בהמשך.

 

איך בונים סרט מקצועי שלא מרגיש כמו עוד פלייר דיגיטלי?

 

– קודם כל, מחקר. תבינו את קהל היעד כמו שאתם מבינים את הפנים שלכם במראה בבוקר.

– אחרי זה – סיפור. אף פעם אל תתנו לפרטים לטרוח את המרכיב האנושי. תוציאו את המסר בזמן הכי קצר ועם הכי הרבה דינמיקה.

– צילום איכותי. אוהבים אור טוב, זוויות מעניינות, ואפילו הפסקות ואפקטים שמשלבים צחוק ואנרגיה.

– עריכה משולבת חכמה. חתיכות קצרות, עם קטעים שלא משאירים מקום לשעמום.

– קריינות קולית ופסקול שמתאים לאופי המותג. מה לגבי מוזיקת רקע? כן, אבל כזו שמשדרת אווירה חיובית, מתקדמת ומחוברת.

 

אל תתנו לאתגר הפיתוח הדיגיטלי להטריד אתכם. היום סרט תדמית לא חייב להיות מוצר מתוקתק שכל בעל משרד פרסום ירצה לגבות עליו אלפי שקלים. התמקדות ביצירת קשר רגשי של הסרט תדמית עם הקהל תוכל לסחוף הרבה מעבר למה שחשבנו.

 

למה אתם חייבים להכניס את זה לתוכנית המיתוג שלכם?

 

– כי כל עסק רוצה מוניטין, ואתה הכי רגוע כשכולם מדברים עליך טוב.

– כי סרט עוזר לכם למכור בלי להיות דחוף או מכירתי.

– כי זה כלי של העתיד, שמנווט בדיוק למקום שבו הקונה נמצא היום – אונליין, קצר, ועם ערך מהיר.

 

לקראת סיום, זכרו: תמונה שווה אלף מילים אבל סרט תדמית לעסק באמצעות רחפן עם אדר ענקי שווה לכם אלפי לקוחות מרוצים. לכו על איכות, לכו על סיפור שמחזיר את הקהל, לכו על מסר שמריצים קדימה – וראו איך המותג שלכם הופך לשם שאנשים רוצים לספר עליו.

 

מאמרים נוספים