אנשים אוהבים לקבל מתנות! נשים גברים וילדים זו הוכחה. תיקחו את עצמכם רגע איזה רגש עוטף אתכם כאשר אתם מקבלים מתנה ושלא משנה מה גודל המתנה? אתם מרגישים שמישהו חושב עליכם, מישהו רוצה להוקיר לכם תודה והערכה על פעולה כזו או אחרת שעשיתם או בכלל. ובעזרת מתנה הוא יכול להביע את זה. אין ספק שלקבל מתנה זוהי תחושה נעימה ואפילו מרגשת.
עכשיו קחו את התחושה הזו ותתרגמו אותה לבעלי עסקים מה קורה כאשר בעל עסק שוב לא משנה אם העסק שלו בתחילת הדרך, בצמיחה או מותג מוכר ברחבי הארץ והעולם מחליט להעניק ללקוחות שלו מתנות? עם מוצרי פרסום ומתנות ממותגות הוא יכול לזכות בתשומת לב עסקית ולבבית מהלקוחות וחזרה.
לקוח מרגיש מוערך
בדיוק כמו שילד מקבל מתנה הוא מרגיש שחושבים עליו וזוכרים אותו, מרגיש אהוב ורצוי. כולנו אנשים ולכולם יש רגשות וכאשר לקוח מקבל מוצר מתנה הוא מרגיש שמוקירים לו תודה ורוצים לצ'פר אותו אוקי אז הכל יפה ונחמד נותנים מתנה אבל מה זה קורה לבעל העסק? איך הוא מרוויח מזה? ובכן התשובה היא די פשוטה כאשר בעל עסק מעניק שי ומתנה ללקוח זה יכול להיות עט, כלי נוי, מוצר משרדי ואלף רעיונות יצירתיים אחרים הוא בעצם "רוכש" את אמונו של הלקוח ברגע שלקוח מרגיש שהוא קיים אצל אותו בעל עסק הוא לא יעזוב מהר ורוב הסיכויים שהוא ימשיך את ההתקשרות עם אותו בעל עסק לאורך זמן.
מה שיצור את תחושת האימון זה לא המתנה אלא הערך שהיא נותנת ללקוח ערך של כבוד, של תשומת לב ובינינו בלי שאף אחד יידע רובינו רוצים להרגיש רצויים.
הפרסום שעובד הכי טוב
הענקת מוצר מתנה ללקוח צריכה להתבצע בחוכמה ומה זה אומר? כאשר אתם בעלי עסק מחליטים לצ'פר את הלקוחות שלכם במתנה היא צריכה להיות מעניינת ומושכת ופרקטית. ברגע שעניתם על הצרכים של הלקוח והוא מקבל את המוצר הזה במתנה הוא הופך להיות שגריר שלכם. ובכל הזדמנות שיש לו הוא מספר על השירות שלכם לאנשים אחרים, היחס ותשומת הלב שאתם בתור עסק מעניקים וסיכויים טובים וגבוהים שאותם אנשים שראו מה אותו לקוח קיבל מכם יירצו גם לקבל מתנה כזו ויכולים להפוך אף הם ללקוחות פוטנציאליים .
זה מה שנקרא פרסום פה לאוזן אבל באופן יצירתי. לכן כדאי להשקיע בשיווק מוצרים ומתנות חינמיות ללקוחות זה יקפיץ לכם את העסק, ואף יגדיל מכירות והרי בסופו של דבר זה מה שכולם רוצים.