מענה אנושי לעסקים – איך זה עובד?

המאמר באדיבות   https://www.mishtalemli.co.il

כל מי שמנהל עסק יודע היטב, זמינות היא הכל. אם אנחנו רוצים שעוד אנשי עסקים יהיו בקשר איתנו ועם העסק שלנו אנחנו צריכים להיות זמינים ברמה גבוהה ולתת שירות, ממש בכל פעם מחדש. לכן חשוב כל כך שיהיה שם מי שיתן מענה לעסק גם כאשר אנחנו לא ממש יכולים לעשות את זה . מענה אנושי לעסקים הוא מענה שמאפשר לנו לחיות את החיים שלנו, את החיים שמחוץ לעבודה, לנצל את הזמן כדי לבנות את העסק ולקדם אותו קדימה ולעשות את כל זה תוך שאנחנו מאפשרים לעצמנו לעשות זאת כי יש מי שפשוט עונה במקומנו למה שחשוב מאוד שיענו עבורו. 

מענה קולי נותן את עיקרי הדברים

אנחנו חיים בעולם בו אנחנו יכולים לתת לטכנולוגיה את המקום שלה לעבוד עבורינו. מענה קולי יתן למעשה את המענה הבסיסי ויפרוט את הדברים החשובים ביותר בפני הלקוח שיצור קשר. המטרה היא כמובן לאפשר ללקוח לקבל את המידע החיוני שיאפשר לו להבין בדיוק איפה אנחנו עומדים .

אם זה אחרי שעות העבודה המענה הקולי יפנה את הלקוח לאינטרנט או לטלפון חלופי. הוא גם יתן את שעות הפתיחה של העסק כך שלא יתבלבל שוב. 

הטכנולוגיה כאן עברנו

כאשר אנחנו מדברים על האיכות של הטכנולוגיה אנחנו מדברים בין היתר על היתרונות של הקלטת הודעה שנושאת את הקול שלכם, במידה ואתם מעוניינים בכך, או את הקול של מי שבחרתם שיתן את המענה. אם אתם מתלבטים אתם תמיד יכולים להיעזר בשלל דוגמאות קיימות. 

הטכנולוגיה תאפשר לכם גם להקליט את השיחות ולקבל את כל המידע שאתם צריכים כדי שכל לקוח יגיע אל בית העסק שלכם גם אם התקשר מאוחר.

 

אולי יעניין אותך גם השוואת מחירים בסלולר

מאמרים נוספים