איך בוחרים קורא כרטיסים מגנטיים מתאים לצורכי משרד?

חברות רבות מציידות את העובדים שלהם בכרטיסי עובד אשר תפקידם הוא בראש בראשונה להיות תג זיהוי עבור העובד שמסתובב במשרדי החברה. אך מעבר לעובדה שהם מהוות תעודת הזהות של העובד בחברה הם גם מעל הכל הופכות למפתח של העובד בתוך החברה. למה אנחנו למעשה מתכוונים שאנחנו אומרים המפתח של העובד בתוך החברה? פשוטו כמשמעו, בעזרת תג העובד שלו, פותח העובד דלתות ברחבי המשרדים של אזורים מסויימים או משרדים ספציפיים בחברה שלנו.

אז איך זה עובד למעשה?

בחברה מסוימות ישנם עובדים שמורשים להיכנס אך ורק לאיזורים ספציפיים בחברה ולאיזורים אחרים הם אינם מורשים להיכנס, כאשר הדבר נובע בעיקר מסיבות של מידור או סיווג ביטחוני. תג העובד של כל אחד ואחד מהעובדים שלנו מסונכרן למעשה עם כל הקוראי תגים שפותחים את הדלתות בחברה, וכאשר פותחים לעובד בתג כניסה לאיזור מסויים הוא יכול לפתוח את כל הדלתות של אותו איזור בעוד שדלתות של איזורים אחרים שאינם מוגדרים בתג העובד שלו, לא יוכל אותו עובד לפתוח כאשר הוא יצמיד את התג עובד שלו לקורא התגים שנמצא ליד הדלת של אותו איזור אליו הוא אינו מורשה כניסה.

סנכרון בין מערכות החברה

מעבר לכך שתג העובד פותח דלתות ומשמש בתור אמצעי זיהוי של העובד, ארגונים רבים משתמשים בו בתור אמצעי לעוד הרבה דברים אחרים. כך למשל בחלק מהחברות ישמש התג עובד גם בתור כרטיס הכניסה והיציאה שיש להחתים בשעון הנוכחות של החברה כאשר במקומות אחרים הוא גם ישמש בתור מפתח כניסה למחשב האישי של אותו עובד בחברה. לכן כאשר אנו נתקלים בשאלה של ארגונים מסוימים איך בוחרים קורא כרטיסים מגנטיים מתאים לצרכי משרד אנו קודם כל שואלים את הנציגים של אותו ארגון מה הם הצרכים שלהם, ומנסים למפות את הארגון ואיך העובדים שלו יכולים לנצל את התג עובד שלהם. במקביל בראש מעיינינו כמובן הוא להקל על החברה על ידי כך שאנו מכניסים כמה שיותר מערכות תחת אותו כרטיס ואותו סוג של קורא כרטיסים מגנטיים.

אין ספק כי בחירת תג עובד אשר תואמת לצרכים של החברה מקלה על התנועה בתוך החברה ועוזרת לעובד במגוון של פעולות.

מאמרים נוספים