המטרה של כל עסק, היא להגיע לכמה שיותר לקוחות בכמה שפחות משאבים, במילים אחרות, שהתפוקה תהיה כמה שיותר גבוהה והעלות כמה שיותר נמוכה. כאן תוכלו לקרוא איך זה אפשרי.
חשיפה ותקשורת
השיקול העיקרי שעומד בבסיסו של כל עסק הוא, כיצד להגיע לכמה שיותר חשיפה, כמה שיותר לקוחות, אך לעשות את זה במינימום הוצאות. בצורה כזו הרווח של העסק יהיה אופטימאלי. על כן העסק בוחר להשתמש בכלים שונים, למשל עם מוקד טלפוני או כלים דיגיטליים שונים שיעזרו לו להגיע אל התוצאות המיוחלות, מתוך מטרה שהן יעזרו להשיג את המטרות שלו, ולצד זה, כל תהליך העבודה יהיה מבוסס על יעילות, על מנת לבצע עבודה איכותית בהוצאה מינימאלית.
במהלך השנים פותחו כלים שונים שאפשרו לעסקים השונים להגיע למצב כזה, עד כמה שניתן. הרעיון הוא, כל הזמן לחפש כלים ודרכים איך לצמצם כמה שניתן את ההוצאות של העסק בצד של השירות או בצד של הייצור, ועדיין לשמור על איכות גבוהה, על מנת שהלקוחות יישארו נאמנים לו, אך מנגד שהעסק גם יוכל להרוויח.
כיצד עושים את זה בצורה נכונה?
ניקח למשל את הרעיון של מוקד טלפוני. עם השנים פותחו שיטות שונות שמאפשרות להגיע אל כמה שיותר לקוחות במינימום משאבים. פתרון אחד, שימוש באמצעים אינטרנטיים על מנת לאפשר לכמה שיותר לקוחות להגיע אל המוקד ולהשאיר פרטים, על מנת שיהיה ניתן לפנות אליהם, פתרון אחר, שימוש במיקור חוץ, בין אם מקומי ובין אם בינלאומי, על מנת שעובדים חיצוניים יאיישו את המוקד ויספקו פתרונות ללקוחות השונים.
אפשר כמובן להשתמש בשירות לקוחות בסגנון צ'ט וירטואלי שנמצא באתר האינטרנט, כך אפשר לספק כלים ומידע ללקוחות, מבלי שיש צורך לשכור אנשי מקצוע שישבו במוקד ויאיישו אותו.
כלי נוסף שיכול לעזור כאן ברמה מסוימת הוא, ניתוב שיחות בצורה חכמה. כך הלקוחות יכולים להגיע באופן ישיר למחלקות המתאימות. אז אנחנו לא מבזבזים זמן וכסף על כל התהליך של העברת שיחות, הכל מתבצע באופן אוטומטי והלקוח מקבל שירות בצורה ממוקדת.
לסיכום, אם אנחנו רוצים לחסוך במשאבים בשביל להגיע לכמה שיותר לקוחות, אזי שיש לנו מספיק כלים כיצד לעשות את זה.