3 סיבות לקנות מקרר עם דלת זכוכית

רבים בקרב הציבור הרחב, סבורים כי מקרר עם דלת זכוכית בהכרח מתפקד בצורה נחותה בהשוואה למקרר בעל דלת אטומה. הסיבה לכך נעוצה לרוב בעובדה שישנם אנשים המאמינים כי דלת זכוכית לא מספקת את רמת הבידוד הנדרשת ממקרר סטנדרטי.

אם גם אתם סבורים שאכן כך הם פני הדברים, הרשו לנו להעמיד אתכם על טעותכם. מדריך מאת לנדרס מקררים קטנים, חנות המתמחה בשיווק של מקררים קטנים מכל הסוגים – למשרד, לבית ועוד.

לא זו בלבד שדלת זכוכית, המותאמת באופן ייעודי למקררים, מספקת בידוד אופטימאלי ברמה שאינה נופלת מרמת הבידוד שמספקת כל דלת אטומה אחרת, בנוסף לכך דלת זכוכית מציעה לא מעט יתרונות שאינם זמינים בדלתות אטומות סטנדרטיות. במאמר שלפניכם נחלוק עמכם שלוש סיבות בגינן כדאי גם כדאי להתחדש במקרר עם דלת זכוכית. קריאה נעימה ושיהיה לכם יום קריר.

מקררים קטנים - מתאים גם לרכב
מקררים קטנים – מתאים גם לרכב

בשם הסטייל

ניתן לראות מקרר עם דלת זכוכית בפיצוציות, קיוסקים, דוכני פלאפל, חנויות מכולת וכיוצא באלה. בדירות פרטיות או בבתי מגורים באופן כללי, כמעט ולא ניתן למצוא מקררים עם דלתות זכוכית שקופות, מה שהופך את המקרר השקוף הממוקם בדירה פרטית, למוצר חשמלי אקזוטי ומעוצב במיוחד. אם אתם מאמינים שהעיצוב הוא טעם החיים ושמקוריות וייחודיות הן לא מילים גסות, נסו לדמיין איך המטבח שלכם ייראה לאחר שתציבו בו מקרר עם דלת זכוכית. דבר אחד אנחנו יכולים להבטיח לכם – האורחים שלכם לא יוכלו להפסיק לדבר עליו.

כדי להגדיל את המכירות בחנות

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מקרר בעל דלת זכוכית בא לידי ביטוי בכך שהוא הלכה למעשה מפתה את העוברים והשבים להתבונן בתוצרת המאוחסנת בו בקירור. פסיכולוגים חברתיים הבינו לפני זמן רב כי חשיפה של קהל צרכנים פוטנציאלי למוצר מסוים, גורמת לעלייה חדה במכירות. למעשה קשה לדמיין שעד לפני זמן לא רב כל כך, כדי לקנות מצרכים, היה צריך להכין רשימה ולתת אותה לחנווני מבלי שהייתה אפשרות לשוטט כאוות נפשנו בחנות.

לפיכך, בדיוק כשם שמיקום של נקניקים משובחים מול עיני היושבים על הבר מוביל לפעילות יתר של בלוטות הרוק ובעקבות זאת לעלייה במכירות של מנות האוכל, כך גם הדברים אמורים בנוגע למיקום של מקרר עם דלת זכוכית שקופה בפיצוציה, בקיוסק או בכל עסק אחר המעוניין להגדיל את המכירות של המוצרים הנמצאים בקירור.

פחות מילים, יותר עבודה

מעבר לכל מה שנכתב לעיל, חשוב להבין כי כאשר הדלת של המקרר עשויה מזכוכית, ניתן להעביר ללקוחות שלכם מסרים באופן לא מילולי וליידע אותם למשל בנוגע למלאי המוצרים הנמכרים בעסק. באופן כזה ניתן להימנע מהדפסה של תפריט עוגות, לחסוך לעובד בדוכן המזון זמן יקר שאחרת היה מתבזבז על הסברים בנוגע לסוגי המשקאות שבמלאי ועוד. כמו כן הדלת השקופה משדרת מסר של שקיפות, פתיחות וזמינות לפיו פשוט אין לכם מה להסתיר.

מאמרים נוספים