פייסבוק שולח בקשות חברות לבד: מה קורה פה?!
כשהטכנולוגיות והכישורים שלנו מתקדמים, לפעמים אנחנו שוכחים שהן גם עשויות להפתיע אותנו והאמת – לגרום לנו לשאול שאלות. אחת השאלות המרתקות בנושא טכנולוגיית החברה הציבורית היא איך לעזאזל פייסבוק שולח בקשות חברות לבד? כן, כן, זה לא מושג שאפשר להבין אותו בלי להיכנס לעובי הקורה. תכינו את עצמכם לזה.
איך פייסבוק למד את הטריק הזה?
אז רגע, מה זה קשור לערפדים, גולגלות ושוקולד? לא משנה, בואו נתחיל קודם בהבנה כיצד פייסבוק מתפקד כיצור כלאיים בין רשת חברתית לבין חנות למכירת נשמות (שזה אומר, מידע)! הארגון הזה משתמש במודלים מתקדמים של ניתוח נתונים כדי לקבוע אילו אנשים עשויים להיות נגישים יותר לחברות.
הדינמיקה של ההמלצות החברותיות
בואו נניח שיש לכם 700 חברים בפייסבוק (וכל אחד מהם סופר מגניב), אלגוריתמים של פייסבוק מזהים את החיבור הסוציאלי ביניכם לבין אנשים אחרים. אז הם מתחילים לשלוח בקשות חברות לשאר הפרופילים המסתובבים שם בחלל הווירטואלי של הרשת, ואנחנו שואלים: מה נסגר עם זה?
סיבות לכך שפייסבוק שולח לבד אנשים
- קשרים מתווכים: פייסבוק מציע לכם חברים של חברים.
- תוכן דמוי בני אדם: אלגוריתמים לומדים להתאים בין אנשים לפי טעמים וניסיון.
- קידום דינמי: פייסבוק מעודד אנשים להתחבר – וזה טוב לעסק שלהם!
תכנים או פרויקטים?
ובכן, זה גם נוגע לתכנים שאתם מפרסמים. אם אתה מצליח לגרום לכך שאנשים יקליקו על הפוסטים שלך, אז גם פייסבוק יספר אותך לעוד אנשים. כשהם רואים שהפוסטים שלך מצליחים, הם יתנו לך עוד 'מלכודות' חברתיות.
קצת הומור – למה לא?
ואם זה לא מספיק מעניין, עשו לכם חשבון. דמיינו שאתם שולחים בקשת חברות לאדם שראיתם מספר פעמים בשכונתכם. לאחר כמה ימים אתם מגלים שהאדם הפך למכונת חברות בלתי נגמרת, שולח בקשות לכל העולם ואשתו. אולי זה קרה כי הוא נפל ברשת של פייסבוק? ????
שאלות ותשובות על פייסבוק ובקשות חברות
- מה עושה פייסבוק עם הבקשות החברות שישי שלי? – פייסבוק משתמש באלגוריתמים כדי לקבוע לקוחות פוטנציאליים.
- יש לי הרבה בקשות חברות משוערות. איך להפסיק את זה? – תציע לחברים שלך להזכיר להם הרצאה לרישום על עכשיו.
- האם יש טכנולוגיה שעושה את זה? – בטח, זה כישרון הרשתות החברתיות!
- איך אני יודע מי שלח לי את הבקשה? – אם זה לא אנשים שמזהים אתה מאוחדים ברשתות – כנראה שזו אלגוריתם.
- פייסבוק שולח בקשות חברות על אוטומט? – בהחלט, קיימת פוליסה של לקשור חוטים ותכנים.
מה זה אומר לנו?
אז מה מסקנה? בסופו של יום, פייסבוק שואף לחבר אותנו עם אנשים מתוך מטרה לגרום לנו להרגיש מחוברים יותר. וזה מביא אותנו שוב למקום שבו הכוח נמצא בידיים שלנו. יחד עם זאת, אל תשכחו שתמיד יש מקום לקצת בקשות משונות иנגוגה לעוד רשתות חברתיות.
לסיכום: החברה החדשה של הציבור
פייסבוק שולח בקשות חברות לבד לא כי הוא מת עליכם, אלא כי הוא רוצה לגדול, כמו ילד שמחפש חברים חדשים לשחק איתם. אז בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם מגיבים על בקשה מסתורית מ'חבר' לא נודע, חשבו על זה כניסיון יצירתי של פייסבוק לגרום לנו להיות כולם חברים. או כמו שאומרים, מי יודע, אולי זה אחד מאותם גולשים שאתם מחכים לפגוש?
וזהו, על כך מסיים. מקווים שנהנתם מהשיחה הזו! פייסבוק שילח אתכם לחקר אוטומטי בצורות הכי מופרעות שאפשר!