הסרטון עם הכי הרבה צפיות בטיקטוק: מה הופך אותו למלך הדיגיטל?
קודם כל, בואו נדבר על זה: גם אם אתם לא עוקבים אחר טיקטוק, אתם בוודאי שמעתם על הסרטון המפורסם ביותר על הפלטפורמה. עם למעלה מ-3 מיליארד צפיות (כן, שמעתם נכון!), קשה להתעלם מהתופעה הזו. אז מה הסוד שחבוי מאחורי הסרטון הזה ומה גורם לאנשים לחזור ולצפות בו שוב ושוב? אנחנו נצלול לעולם המרתק של התוכן הוויזואלי ונגלה את הכלים שהופכים סרטון פשוט לתופעה גלובלית. בואו נראה יחד מה יש לספר.
אז מי בעצם עומד מאחורי הקסם הזה?
כולנו הכנו סרטונים שנראו מצחיקים, חכמים או ייחודיים, אבל הסיכוי שהם יהפכו לוויראליים כמו הסרטון הזה הוא נמוך, לא? אז מי האדם או הקבוצה שהצליחו לפרוץ את גבולות המיליארד? הסרטון המדובר הוא של לא אחר מאשר זאוי לוי, צעיר ישראלי ממוכר גרעינים בשוק שמצא את עצמו מתחת למצלמה וחשף את כישורי האלתור וההומור שלו. אבל זה לא רק מזל – יש כאן הרבה יותר מכך.
האם יש סוד להצלחה?
שואלים את עצמכם מה הטריקים שהמשתמשים מצליחים להפעיל כדי להפוך את הסרטונים שלהם לוויראליים? הנה כמה נקודות מפתח:
- תוכן אותנטי: אנשים אוהבים לראות דברים של ממש ולא תסריטים מנותקים מהמציאות. זאוי לא היה השחקן הגדול – הוא פשוט היה עצמו.
- קומדיה: הומור הוא חומר הגלם של התוכן הוויראלי. מה שגורם לנו לצחוק – זה מה שגורם לנו לשתף!
- ויזואליות חזקה: קליטים, ממלאים את המסך בצבעים ורגעים חזקים – זה המפתח.
- הפצה חכמה: שימוש במוזיקה פופולרית או אתגרים שקשורים לשקע את הקהל. זה מוכיח את עצמו שוב ושוב.
איך לייצר תוכן שיתפוס את תשומת הלב?
שוקלים לנסות את מזלכם? בואו נבחן מה ניתן לעשות כדי לייצר תוכן שאולי אפילו יצליח להעפיל על זאוי לוי:
- מחשבה מחוץ לקופסה: לא בעצם קופסה, אלא קופסה עם צבעים, חורים ודברים מדליקים!
- תבניות מוכרות: קחו שיר פופולרי, אך עיבדו אותו – שימו שיר של פינוקי ולבשו פיג'מה, זה תמיד עובד.
- הפתעות: דאגו לשמור על מתח – תנו לקהל שלכם לצפות לשינוי מסויים.
והשאלה שעולה – מה אנחנו לוקחים מזה?
אי אפשר להימנע מהשאלה הזו: מה אני יכול ללמוד מהצלחתו של זאוי ונעשה זו הגיונית? יש כאן כמה לקחים חשובים:
- להיות אמיתי: בדקו את הערכים שלכם ועשו תוכן שקשור לעולם שלכם.
- היגיון משוגע: הצלחה ויראלית לא מופיעה במקרה. עשו סדר פעולות ברור והבינו מה קהל היעד שלכם מחפש.
האם סרטון ויראלי הוא באחריות של האלגוריתם?
האמת היא שכולם רוצים לדעת: האם האלגוריתם של טיקטוק פשוט אוהב סרטונים מסוימים יותר מאחרים? האם יש כאן אופציה לצלול לתוך עולם מדעי הנתונים? לתשובה לכך יש כמה כיוונים:
- נתוני צפייה: כל צפייה נרשמת, ואם היא נשמרת לאורך זמן? המשחק מתחיל.
- שיתופים: סרטונים ששיתפו הרבה פעמים מדורגים גבוה יותר כי הם מייצרים המון עניין.
- תגובות: כל לייק, תגובה ושאלה – כל אלו נותנים לאלגוריתם להבין מה עובד.
למה כיף לראות את הסרטון הזה שוב ושוב?
אז מה גורם לנו לחזור ולראות את הסרטון הכי צפוי בטיקטוק שוב ושוב? זה מסקרן לא? אולי זו פשוט ליטרת הקומדיה שזאוי מצליח לשדר ולפעמים עובר מיכל של רגש?
- חוזק רגשי: כשאתם צוחקים – אתם פוגעים בחוזק רגשי.
- השפעה חברתית: חוזרים על מה שכולם מדברים עליו – לא יתכן לפספס את הפלייליסט המעודכן!
סיכום – אם האינטרנט היה צוחק, הוא היה צוחק על הסרטון הזה
בחזרה לסרטון שהפך לתופעה – ברור שההומור והאותנטיות הצליחו לקלוע ללב של רבים מכל רחבי הגלובוס. אם יש לכם שהות לאף סרטון שלכם – עשו זאת בייחודיות, לא תשדלו יותר מדי. כי במקרים רבים, הפשטות והכנות משתלמים. אז, מתי תפתחו את המצלמה ותחשפו לעולם תוכן חדש ואותנטי? מתרגש לקראת הסרטון הבא?