אמרת פרסום באינטרנט אמרת גוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר והעשיר ביותר בתכנים וכאשר אנחנו מדברים של פרסום של כל עסק באינטרנט אנחנו קודם כל צריכים לדבר על הפרסום של אותו העסק בגוגל. הפרסום בגוגל יכול לאפשר לעסקים רבים להגדיל את החשיפה שלהם בקרב המקום בו הם נמצאים או בקרב כלל הארץ ואפילו כל העולם. אם אנחנו רוצים להפוך את העסק שלנו מעסק מקומי לעסק כלל ארצי או לעסק בינלאומי אנחנו חייבים לקדם אותו בגוגל. קידום אתרים בגוגל מורכב משיטות שונות וחשוב שנשכור מקדם מקצועי שיהיה אחראי עבורנו על קידום האתר שלנו.
פרסום באינטרנט – באמצעות פייסבוק
פרסום באינטרנט יכול לכלול גם פרסום של עסקים ברשת החברתית פייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם וכאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באופן ויראלי או באופן שיזכה אותנו בחשיפה גדולה יותר בקרב אנשים צעירים כדאי לנו לשווק אותו בפייסבוק. פרסום בפייסבוק לא סותר פרסום בגוגל ולהפך, עסקים שמשווקים את עצמם גם בפייסבוק וגם בגוגל באותו הזמן זוכים לפרסום רב יותר והצלחה רבה יותר. חשוב לבחור לשווק את העסק שלנו לפי סגנון הפרסום במקובל בפייסבוק שכולל בדרך כלל הרבה תמונות וגם פוסטים בעלי אופי קצר ולא ארוך מדי. אנשים שגולשים בפייסבוק בונים על רושם ראשוני והם אוהבים בדרך כלל אתרים או פוסטים על סמך מבט והתרשמות ראשוניים – לכן האסתטיקה של הפרסום שלנו חשובה לא פחות מהתוכן שלו.
פרסום באינטרנט – באתרי אינדקס
פרסום באינטרנט יכול לכלול גם הכנסה של האתר שלנו לאתרי אינדקס שונים. אתרי אינדקס הם למעשה מאגרי מידע אינטרנטיים בהם מוצגים עסקים בתחומים שונים. ישנם אתרי אינדקס למורים פרטיים, אתרי אינטרנט לרופאים, אתרי אינדקס למסעדות, אתרי אינדקס לבתי מלון ולמעשה אתרי אינדקס ניתן למצוא בכל תחום. אתרים אחרים מסווגים את העסקים לפי המיקום שלהם כמו הרחוב והעיר בו הם נמצאים. חשוב להקפיד לשווק ולהזין את פרטי האתר והעסק שלנו בכמה שיותר אתרי אינדקס כי כך הפרסום שלנו יהיה יעיל יותר.