shadow

אחד האלמנטים החשובים ביותר של כל גורם עסקי אשר מפעיל היום אתר אינטרנט, זו חנות וירטואלית. אי אפשר בעידן של היום, ליצור אתר אינטרנט או בלוג, מבלי שיש לו חנות שמאפשרת לגולשים להזמין מוצרים דרך האתר.

עסק שמפעיל אתר או בלוג, שאין בו חנות וירטואלית, מהר מאוד יגלה שני דברים, דבר ראשון, שפחות ופחות אנשים נכנסים לאתר שלו, דבר שני, שסך העסקאות יורד, בוודאי ביחס למתחרים. זה נכון כמעט לכל תחום. הסיבה היא פשוטה, היום יותר גולשים מעדיפים לעשות עסקאות דרך האינטרנט ומוותרים על הצורך ללכת לחנות. צורך שכרוך בהוצאה כספית מיותרת, בזבוז זמן וטרחה רבה. לכן הם יעדיפו בכל צורה שהיא, להיכנס לאתר אינטרנט ולבצע רכישה במקום.

לשם כך, צריך לבחור מומחה שיהיה מסוגל להקים את החנות באתר. בתהליך הבחירה הזה כרוכים כמה דברים. ראשית, אנחנו צריכים לבחור מומחה שיהיה מסוגל ליצור עבורנו חנות שתעבוד בצורה נכונה, יעילה, בטוחה, באופן כזה שיספק לגולש שלנו חווית משתמש בכל שלב כשהוא משוטט בחנות. שנית, אנחנו צריכים לבחור מומחה שיבין בדיוק מה אנחנו מחפשים ומה הלקוח שלנו צריך. זה לא רק עניין מקצועי נטו לתכנן ולבנות את החנות, אלא זה גם להבין מה בדיוק הלקוח שלנו צריך בשביל שנוכל לספק לו את זה.

כיצד אנחנו בוחרים בפועל מומחה כזה? הדרך הפשוטה ביותר היא להתרשם מחנויות של המתחרים שלנו ושל עסקים בתחומים אחרים, וליצור קשר עם החברות אשר בנו ופיתחו עבורם את החנויות הנ"ל.

דרך אחרת, היא להזמין חברות שמתמחות בבניית אתרים ובפיתוח חנויות וירטואליות, ולבדוק מה הן מציעות לנו, כיצד הן רואות את החנות שלנו, כיצד הן מסוגלות להוציא לפועל את הצרכים שלנו. בצורה כזו אנחנו נוכל להיות בטוחים שאנחנו מקבלים מוצר שמתאים לנו.

צריך לומר נקודה נוספת, תהליך של בניית חנות וירטואלית, משלב בתוכו מאפיינים טכניים, מאפייני עיצוב, שיווק ופרסום, וכן מאפיינים שקשורים לחוויית המשתמש וכן נוחות התפעול והתחזוקה מהצד שלנו. חשוב להקפיד על כל פרט ופרט, בשביל שכל זה יתממש בפועל.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *