shadow

סקר שביעות רצון נחשב לאחד הכלים היעילים והפשוטים ביותר, אשר יכולים לקדם את העסק שלכם לרמה אחרת לגמרי. במקום לנסות לנחש מה הלקוחות שלכם רוצים, אתם יכולים פשוט לשאול אותם. בצורה כזאת, תוכלו לקבל את חוות דעתם הכנה על השירותים או המוצרים שאתם מספקים להם, לקבל משוב לגבי שביעות הרצון שלהם ואף ליהנות מרעיונות והצעות לשיפור ממקור ראשון. חשוב כמובן להקפיד על הנוסח הנכון ביותר לשאלות שלכם, היות והמטרה היא לאסוף מידע רב ככל הניתן אודות חווית לקוח. לכן חשוב לשאול את כל השאלות שיכולות לשדרג את העסק שלכם, וכמובן להקפיד על ניסוח ברור ומובן עבור הלקוחות.

סקר שביעות רצון – מהן השאלות שחשוב לכם לברר?

אחת השאלות החשובות ביותר, היא כמובן לגבי השימוש במוצר או בשירות שלכם. חשוב לשאול מהי תדירות השימוש, מה ניתן לשפר וכדומה. כמו כן, חשוב לבדוק את פרטים אישיים של הלקוח, על מנת שבעתיד ניתן יהיה לפלח את קהל היעד שלכם בצורה מדויקת יותר. לכן חשוב לשאול לגבי מקום המגורים של הלקוח, המצב המשפחתי שלו, הגיל שלו ועוד. חשוב כמובן לנסח את השאלות בצורה קלילה, על מנת למנוע מצב של אי נעימות עבור הלקוח. כמו כן, חשוב לא לחייב את הלקוח לענות על שאלות שלא נעימות לו, היות והמטרה היא לקבל מענה אמין ולשמור על שביעות רצון הלקוח גם תוך כדי מענה על השאלות.

מבחינת מבנה הסקר, מומלץ להרכיב אותו הן משאלות פתוחות והן משאלות אמריקאיות. המטרה היא לאפשר ללקוח לבטא את עצמו, בכל דרך אפשרית. מומלץ לבנות שאלות המבוססות על סולם שביעות רצון, כדי שהלקוח יוכל לדרג את החוויה שלו מהשירות או מהמוצר של העסק, החל מ"לא מרוצה בכלל" ועד ל"מרוצה מאוד". ניתן בשלב הזה לשאול שאלות לגבי מקצועיות השירות, עמידות המוצר, שירות הלקוחות של העסק, רמת הניקיון בחנות וכדומה.

לסיכום, סקר שביעות רצון נחשב לאחד המקורות היעילים והברורים ביותר לגבי חווית הלקוח. זהו כלי נהדר שניתן להפיק ממנו המון מידע, ולהשתמש בו במטרה לקדם ולפתח את העסק.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *