shadow

לא פעם אנחנו שומעים על עסק שמחליטים למתג את עצמם מחדש. עסק במצב מסוים, אשר מחליט לעבור מיתוג, לשנות את פניו או כפי שנהוג לקרוא לזה לא פעם באמצעי התקשורת השונים וכן בקרב גורמים מומחים, לעבור מתיחת פנים.

עולה שאלה, מתי בדיוק צריך לבצע מיתוג עסקי מחדש ומדוע זה נדרש דווקא בנקודת הזמן הזאת, אם יש לכך משמעות. במאמר זה אנחנו נענה על השאלות הנ"ל, אך לפני כן נסביר את החשיבות של מיתוג עסקי מחדש.

עסקים רבים בוחרים לעבור מיתוג עסקי מחדש, מתוך כוונה להציג פנים חדשות, בין אם זה בפני הלקוחות שלהם, ספקים, וכן בפני התקשורת, יחצ"נים וגורמים אחרים בתעשייה ומחוצה לה. אך בראש ובראשונה, המטרה היא לעבור מיתוג עסקי מחדש בפני לקוחות פוטנציאליים אשר קודם לכן, לא היתה להם סיבה לפנות אל בית העסק ולרכוש את מוצריו או להזמין את השירות שלו. כעת, אחרי שהעסק עבר מיתוג מחדש, יש להם סיבה טובה לעשות זאת.

מתי צריך לבצע מיתוג מחדש?

התשובה מתחלקת לכמה חלקים. ראשית, עסק אשר רוצה להגיע אל קהלים חדשים, ירצה לעבור מיתוג מחדש מתוך כוונה למשוך אליו קהל לקוחות שקודם לכן לא היתה לו סיבה לפנות אליו. אנחנו יכולים לראות את זה למשל, בקרב עסקים אשר ביקשו לפנות בראש ובראשונה אל גברים, עם השנים, הם הבינו שזו טעות כי הם מפסידים 51 אחוז מקהל פוטנציאלי. אז הם עברו מיתוג מחדש בשביל שגם נשים יפנו אליהם.

שנית, עסק כושל שלא מצליח, ירצה לעבור מיתוג מחדש בשביל להיראות הרבה יותר רלוונטי. דוגמא קלאסית לכך זה סודה סטרים. חברה שהיתה לא רלוונטית עד שנות האלפיים, אז היא עברה מיתוג מחדש והפכה להיות אחת החברות הנחשבות בתחום השתייה.

שלישית, עסק עובר מיתוג מחדש כשמדובר בעסק שנמצא בשוק הרבה זמן, ויש רצון להציג אותו כעסק רלוונטי שלא מפסיק לחדש. עסקים רבים משנים את הלוגו שלהם והופכים להיות הרבה יותר חדשניים ורלוונטיים בעיני הקהל שלהם ובכלל.

עוד מידע ודוגמאות תוכלו למצוא באתר של טלי סיני

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *