shadow

כאשר אתם מתכננים להעביר את העסק שלכם ממקום אחד למשנהו, עליכם לדעת שכל יום שהעסק לא פעיל הינו יום מבוזבז שיעלה לכם כסף רב. את ההובלה של המשרד כדאי להפקיד בידיה של חברת הובלות שמתמחה בתחום זה. העברה של משרד היא מורכבת מאוד וישנם דברים רבים שצריך לדאוג להם. מדובר על העברה של מחשבים, ציוד משרדי וגם חומר רגיש שאמור לעבור בצורה מסודרת למיקומו החדש.

הובלות משרדים במרכז כדאי שתיעשה רק בידי חברה מקצועית שכבר העבירה עשרות משרדים במשך שנות קיומה. לעיתים המעבר יהיה כרוך בכמה נגלות של משאיות כאשר המטרה היא לסיים את המעבר כמה שיותר מהר כך שתוכלו לשוב לשגרה ולהפעיל את העסק.

מה צריך לבדוק במעבר משרד?

כאשר אתם מעוניינים להעביר את המשרד ממקום למקום במרכז ישנם כמה גורמים שיש להתחשב בהם כך שהמעבר יתרחש על פי התכנית ולא יתקל בבעיות בלתי צפויות:

  • ראשית כדאי לפנות רק לחברה מוכרת. ישנן חברות רבות בשוק וכל אחת מבטחה הבטחות רבות. אם ההבטחות נראות לכם מופרכות אז כנראה שהן אכן כאלו. אין אפשרות להעביר משרד גדול ועמוס תוך שעה כדאי שלא להיגרר אחר הבטחות כאלו.
  • חברה מקצועית מצוידת במשאיות חדישות, ציוד איכותי וכוח אדם מיומן ומנוסה. ניתן לראות זאת על פי העבודה המקצועית שמתבצעת בשטח. גם הופעה מסודרת מעידה על חברה שכדאי לסמוך עליה.
  • את הציוד המשרדי יש להוביל בזהירות ולא לאפשר פגיעה, בעיקר במחשבים שהם בעצם המוח של החברה ומחזיקים מידע רב ערך. לשם כך החברה מצוידת במתקנים שונים שיאפשרו לה להוביל את הציוד בבטחה על ליעדו החדש.
  • לעיתים ישנו צורך בפירוק של ארונות או שידות במשרד והרכבתן מחדש במקום החדש. חברות מנוסות יבצעו עבורכם את הפעולה ויחזירו את המשרד לפעילות מהירה תוך זמן קצר.

אחסון זמני

במידה והמשרד החדש שלכם עדיין לא מוכן אך עליכם להתפנות מהמשרד הישן, תוכלו לאחסן את הציוד שלכם במקום מבטחים עד שהמשרד יהיה מוכן. חברות מקצועיות מציעות שירות של אחסנה נאותה המקום בטוח, מואר, נקי ויבש שיש לכם גישה אליו 24/7.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *