shadow

עולם האונליין מביא איתו מושגים שונים שכולנו חייבים להכיר ובמיוחד אם אנחנו מנסים לקדם את אתרי האינטרנט שלנו ולשפר את מצבם. אחד מהמושגים הללו הוא "המרה" או באנגלית – conversion . המושג הזה מתייחס למצב שבו אנחנו ממירים את הגולש שנכנס לאתר האינטרנט שלנו מ"סתם גולש" לגולש שעושה פעולה כלשהי. הפעולות השונות שהגולשים יכולים לעשות הן: להירשם לניוזלטר, להוריד קבצים שונים, להשאיר לנו פרטים באתר או כל פעולה אחרת. עוד לפני שנדבר על איך לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם, אנחנו חייבים להבין את החשיבות של ההמרה הזאת וזה פשוט מאוד: אם הגולש יעשה פעולה כלשהי הסיכוי שניצור איתו קשר בעתיד יגדל. בצורה כזאת הוא יהפוך להיות לקוח שלנו בעתיד וכך נשפר את ההכנסות בעסק.

איך עושים זאת בפועל?

בבואנו לענות על השאלה איך לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם צריך להבים תחילה איך מחשבים בכלל את אחוזי ההמרה ועושים זאת כך: היחסים הללו למעשה נמדדים באחוזים. זה אומר שאם יש לנו דף נחיתה שאנחנו מפרסמים אונליין ובכל יום נכנסים אליו 100 אנשים, הרי שאם רק אחד מהם יפנה אלינו בסופו של הדבר יחס ההמרה יהיה 1%. השיטות השונות לשיפור יחסי ההמרה הן:

  1. ניתוחים סטטיסטיים בעזרת כלים כמו אנליטיקס
  2. מפות חום שמראות לנו איפה באיזה אזורים באתר לוחצים הגולשים ובהתאם לכך נוכל להכניס שינויים לאתר
  3. סקרים ושאלונים

האם כדאי להשקיע בכך לבד?

אין ספק שכל מה שקשור לקידום האתר שלכם ולשיפור המיקום שלו בגוגל זה נושא שמעסיק אתכם ובוודאי גם תרצו להשקיע בכך לא מעט. עם זאת, האם אתם יודעים איך לעשות זאת בפועל? כדאי מאוד לבדוק כמה זמן פנוי יש לכם לעניין הזה כי בסופו של דבר כל הפעולות הללו דורשות השקעה. לכן אנחנו ממליצים לכם לחשוב גם על האפשרות של פניה אל המומחים בתחום, כי למה שתנסו לעשות זאת לבד? קידום האתר, כאשר הוא נעשה בעזרת המומחים, יכול להוביל אותו גם לראש תוצאות החיפוש כך שההשקעה הזאת כדאית.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *