shadow

מרגישים שאתם מתעייפים מהר מדי? שוחים למרחקים קצרים וכבר מתעייפים? אולי יש משהו שאתם עושים לא נכון? שחייה למרחקים קצרים או ארוכים? מה הסגנון המועדף עליכם? האם זו שחיית חתירה או שחיית חזה? אם מבחינה מוטורית אתם מרגישים לא בנוחיות, אולי יש משהו שאתם עושים לא נכון ועלול לגרום לכם לפציעות בעתיד. אז איך בוחרים ומה עושים כדי שזה יקרה נכון?

הבנתם נכון, אתם חייבים הרבה לפני בחירת שחיית חתירה, לבחור ולדעת אודות שחייה מבוקרת. מה זה אומר? לשחות על פי הכללים, להיטיב עם המערכת הקרדיווסקולרית (לב, סבולת ריאה) אבל זו רק ההתחלה. אחרי הכול, אם אתם לומדים לשחות נכון, אתם גם לומדים להשיג תוצאות של הרבה מטרות שנזכיר בהמשך.

למה אתם צריכים מדריך שחייה?

כי לרוב, מדריך שחייה יודע להתמודד עם כל הקשיים שאתם מתקשים להתמודד איתם. אתם חייבים מדריך שחייה שלפני שהוא מלמד אתכם שחיית חתירה, הוא מלמד אתכם איך להתמודד עם הקושי. כמו כן, מישהו שיסלק לכם את הפחדים וכמובן ימגר דפוסים לא נכונים שיצרתם במשך השנים. משהו סטיגמטי שלא נשלט? אנחנו מכירים את זה, אפשר למנוע את זה במידה שאתם באמת יכולים להשאיר את עצמכם בידיים הנכונות.

איפה כדאי ללמוד?

בעיקר בבתי ספר בהם כמות התלמידים קטנה, זה למעשה חשוב כי זה נותן יחס אישי בפרט בנושאי שחייה. כל תלמיד למעשה מקבל את היכולת והאפשרות להיות לצד מישהו ברמתו האישית. יתרון נוסף המוענק בבית הספר לשחייה קשור בעיקר בפיקוח מקצועי הן על התלמידים והן על שיטת הלימוד וכמובן האימונים הנדרשים. כמו בכל שאר בתי הספר, גם כאן יש קורסים מובנים עם פיקוח מקצועי המחייבים אותם והופכים את הקורס לייחודי נוכח מחויבות זו. הרעיון הוא להתאים ולקבל מסגרת מתאימה על פי גיל, התאמה אישית וכמובן יכולות. להתחיל מהתחלה, בקצב שלכם והעיקר? ליהנות מכל חוויות השחייה הן בקבוצה קטנה והן בקבוצה גדולה.

את הזמן אי אפשר לעצור, אבל את הבחירות רצוי לעשות נכון.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *