shadow

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי מעניין בכל הקשור לשילוט סביבתי. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר שילוט דיגיטלי ופחות שילוט רגיל, סטטי. אנחנו יכולים לראות את אותו שילוט דיגיטלי הן כשלטי חוצות שמיועדים לפרסום, הן כשלטים שמיועדים להצגת הודעות מסוגים שונים ועוד.

השינוי הזה נוצר מכמה סיבות, ראשית, היום קיימת אפשרות כזו של התקנת שילוט דיגיטלי, דבר שלא היה אפשרי בעבר, שנית, היום יש הרבה יותר כלים ואפשרויות ליצירת פרסום דיגיטלי, פרסום דינמי, שלישית בדומה למקומות אחרים בעולם, ניו יורק, טוקיו, לונדון, יש הכרה היום ששילוט דיגיטלי מכניס הרבה יותר כסף משילוט סטטי.

הרעיון של שילוט דיגיטלי הוא פשוט, אנחנו מפרסמים מודעה, בין אם מדובר בפרסום של מוצר, שירות, חברה, ארגון או כל דבר, בדיוק כמו שאנחנו מפרסמים פרסומת בטלוויזיה. מדובר בפרסום של כמה רגעים או דקות, וכל מי שעובר יכול לצפות בה.

במקומות רבים גם נהוג להשתמש בשילוט מסוג זה לצרכים נוספים, למשל אנחנו יכולים לראות שילוט דיגיטלי בתחנות אוטובוס או תחנות רכבת, אנחנו יכולים לראות שילוט דיגיטלי בצמתי דרכים כאשר על השלט מוצגות חדשות אקטואליות שרצות על המסך, ועוד שורה ארוכה של שימושים שונים על פי הצורך.

כאשר אנחנו בוחרים להשתמש בשילוט דיגיטלי, הרי שאנחנו צריכים לבחון מה גודל השלט בהתאם למקום בו אנחנו בוחרים להתקין אותו ובהתאם לכמות האנשים שאמורים לעבור במקום. כמו כן, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה, לשם מה משמש השלט, האם הוא משמש את הקהל הרחב או קהל מסוים, ספציפי שאמור להגיע או להיות נוכח במקום.

צריך להדגיש, שילוט דיגיטלי איננו מהווה תחליף לשילוט רגיל משתי סיבות, הראשונה היא כלכלית, לא תמיד אפשרי ומשתלם להתקין שלט כזה, שנית, לא מדובר בשילוט שהוא תמיד בטוח, במובן הזה, שלעיתים עדיף להתקין שילוט רגיל ולו מהעובדה הפשוטה שכך הנהגים פחות יתייחסו אליו ויהיו יותר קשובים למה שקורה סביבם, קרי בכביש. לכן אנחנו לא נראה למשל שילוט דיגיטלי בכבישים מהירים, שם יש הרבה תנועה וצריך לנהוג בצורה זהירה.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *