shadow

כל דבר שאנחנו עושים בעסק, לא משנה אם זה גיוס עובדים, רכישת מכשירים, מכונות וציוד, עבודות שיווק ופרסום, כל דבר, תלוי בתקציב שאנחנו מגדירים לשם כך, אשר מוגדר כמובן על פי מה שעומד לרשותנו. אנחנו יכולים כמובן להחליט לבזבז יותר ממה שיש לנו, אך זה לא ישתלם אם אין לנו מקורות הכנסה ויכולת להחזיר את מה שהוצאנו.

אחד הדברים שאנחנו צריכים לחשוב עליו כל הזמן זה, בשביל להרוויח אנחנו צריכים להוציא, אין ספק בזה, אך אנחנו יכולים למצוא גם דרכים שונות להכניס כסף ברמה מסוימת, מבלי להוציא הרבה כסף או יותר נכון לומר, ברמה מותאמת למה שיש לנו. כך אנחנו מתאימים את הצרכים לתנאים.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות דרך עבודת מיתוג לעסק שעובד על פי התנאים שעומדים לרשותנו, במילים אחרות, על פי היכולות הכלכליות שלנו. אין טעם שאנחנו נמתג את עצמנו בצורה מסוימת, הרבה מעבר ליכולות הכלכליות שלנו ואז נגלה שזה לא עובד, מה שיכול להיות בעייתי, כי לא נוכל להחזיר את הכסף שהוצאנו.

מיתוג, מתבצע לצרכים שונים, במקרה הטוב, הוא מתבצע כשאנחנו רוצים לשנות את פני העסק, להעביר אותו מעולם "ישן" אל עולם "חדש", או כשאנחנו רוצים למתג מחדש מוצרים ושירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו ועוד. אך יש גם מקרה פחות טוב, מיתוג יכול להיות גם חלק בלתי נפרד מתהליך הבראה של העסק, במקרה של כישלון עסקי או מכל סיבה אחרת, שהעסק קיבל פרסום לא טוב ואנחנו צריכים לעשות הכל בשביל לתקן את זה. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות מיתוג ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט, בתקשורת ועוד.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא כלים לייצר מיתוג חדשני מותאם לתקציב שלנו. הדרך היא להבין מה יש לנו ביד, ולאחר מכן להתחיל לבדוק כיצד אנחנו יוצרים מיתוג קומפקטי, מיתוג במקורות הכי חשובים שלנו, מיתוג ממוקד, כך שיתאים בדיוק לצרכים שלנו על פי התנאים שעומדים לרשותנו מבלי שנצטרך לבזבז יותר מכך. בצורה כזו אנחנו נעמוד בתקציב שלנו.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *