shadow

כל עסק מבקש למתג את עצמו בצורה מיוחדת, מתוך כוונה להגיע אל קהל לקוחות חדש אשר ימצא בו עניין. הרי לכל עסק יש קהל לקוחות קיים, אך הוא כל הזמן מחפש דרכים כיצד להרחיב את קהל הלקוחות, בין אם זה על ידי פנייה אל כלל האנשים ובין אם זה על ידי פנייה אל קהל ספציפי, תלוי מגדר, גיל או מקום.

לכן, עסקים מחפשים דרכים חדשות ושונות כיצד למתג את עצמם בדרכים מסוימות. אנחנו נציג 10 רעיונות למיתוג העסק. חשוב לומר, לא חייבים להשתמש בכל הרעיונות, מן הסתם, ההחלטה באילו רעיונות להשתמש, תלויים לא מעט בשאלה, כמה כסף אנחנו יכולים להשקיע וכן מה גודל העסק, האם משתלם לנו בכלל להשתמש בכל הרעיונות או בכל חלק מהם.


רעיונות למיתוג העסק

רעיון ראשון – פנייה לקהל על פי מאפיינים מסוימים. למשל, אנחנו יכולים למתג את העסק על פי גיל, מין, על פי מיקום, אנחנו יכולים לפנות במיתוגים ספציפיים, כך שכל לקוח יראה בו משהו אחר.

רעיון שני – מיתוג על פי פלטפורמה. אנחנו יכולים למתג את העסק בכלים דיגיטליים וכן בכלים אחרים, בהתאמה.

רעיון שלישי – מיתוג באמצעות כנסים ואירועים. ככל שהם יהיו גדולים ומשמעותיים יותר, כך הם יהיו בעלי השפעה רבה יותר.

רעיון רביעי – מיתוג באמצעות שינוי לוגו, אנחנו יכולים לעדכן אותו שיהיה הרבה יותר מודרני כדי שיהיה אפשר להציג אותו כראוי על גבי מתקני תצוגה ייחודיים.

רעיון חמישי – מיתוג באמצעות שינוי עיצוב. זה לא חייב להיות שינוי תוכן, מספיק לפעמים שאנחנו נשנה את העיצוב, את הצבעים, וכך אנחנו נפיק תועלת רבה.

רעיון שישי – מיתוג באמצעות מוצרים חדשים, אלה יכולים להיות מוצרים שאנחנו מתמחים בייצורם או מוצרים חדשים, כניסה לשווקים חדשים.

רעיון שביעי – מיתוג באמצעות שיתופי פעולה עם גורמים שונים, כך אנחנו נראים יותר משמעותיים, רציניים, גדולים.

רעיון שמיני – מיתוג באמצעות פרסום נרחב בדרכים שלא ביצענו בעבר, חשיפה הרבה יותר רחבה וממוקדת, כפי שאפשר לראות גם באתר http://www.fastsigns.co.il/.

רעיון תשיעי – אנחנו יכולים לשנות את המבנה של העסק פיזית, עיצוב החנויות או המשרד בצורה שונה.

רעיון עשירי – מיתוג דרך התאמה ספציפית למה שהלקוחות שלנו מחפשים.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *