shadow

רוצים להפתיע את הלקוחות שלכם ולהעלות חיוך על פניהם? רוצים לתת להם מתנה שלא ישכחו? רוצים להגיד להם שאתם חושבים עליהם וזוכרים את הצרכים שלהם? מתנות ממותגות הן הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עם הלקוחות שלכם ושמירה על תקשורת שוטפת אתם. מתנות ממותגות מאפשרות לכם להעביר מסרים ללקוחות שלכם גם בלי ליצור אתם קשר באופן יזום. מספיק לשלוח או לתת להם מתנה קטנה ביציאה מהחנות או עם הזמנה של משלוח, כך שהם ייהנו וירצו ליצור עמכם קשר שוב.

המתנות הממותגות כוללות מגוון עצום של אפשרויות ולמעשה, עובדות הרבה יותר טוב מאסטרטגיות שיווקיות אחרות בהן משקיעים עסקים מאות אלפי שקלים. במקום לחלק פלייארים שאין בהם ידיעה חדשנית או להמשיך ולנסות לדחוף מידע ללקוחות, המתנות הממותגות יוצרות שינוי פסיכולוגי אצל הלקוח: הוא מבין שנותנים לו משהו ולא רוצים ממנו שום דבר בחזרה, הוא מקבל תחושה של מישהו שחושבים עליו והולך עם המתנה הביתה. businessman-562572__340

אם מדובר במתנה ממותגת שהיא גם מוצר שימושי ביותר, אזי הלקוח ישתמש במוצר וכך יהפוך את האזכור של שם החברה שלכם לדבר יומיומי. המתנות הממותגות בהן נעשה שימוש יומיומי על ידי הלקוח הופכות את הקשר אתו להרבה יותר עמוק ומחייב. הלקוח לומד להכיר את סמלי המותג ואת המאפיינים שלו, את עולם התוכן ואת התרבות הארגונית באמצעות המתנות הממותגות שהחברה שולחת.

כך, החברה יכולה לשלוח מתנות ממותגות מסוג מסוים ללקוחות בעלות אוריינטציה טכנית, לאחרים מתנות בעלות אוריינטציה משפחתית, טכנולוגית ועוד. הודות למגוון האפשרויות העומדות בפני החברה בעת שליחת מתנות ממותגות, ניתן להתאים את סוג המתנה לסוג הלקוח ולבחור את האופן הטוב ביותר להתקשרות אתו.

כיום קיימות גם מתנות המאפשרות תקשורת המשכית ועקבית באמצעות קבלת המתנות על ידי הלקוח. כך למשל, כרטיס דיסק און קי המעניק גישה לאתר האינטרנט או פרטי התקשרות וכן אפשרות להשאיר את הפרטים האישיים של הלקוח בעת השימוש בדיסק און קי, כך שהחברה יכולה ליצור עם הלקוח ולקבל את פרטיו לצורך שליחת ניוזלטר, יצירת התקשרויות עתידיות ועוד.

Author

rachelirub@gmail.com'
dana

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *