מהו תפקידו של נוטריון בתל אביב

כולם יודעים שעריכת דין הוא מקצוע פופולרי וידוע בישראל. מי ששואפים למקצוע הזה יודעים שמדובר במקצוע תובעני וקשה שלוקח שנים להתמחות בו ולאחר סטאז' אינטנסיבי מגיע התואר המיועד. יש לנו אלפי עורכי דין מוסמכים ברחבי הארץ. אך לא כולם מוסמכים להיות נוטריון בתל אביב – הסמכת הנוטריון הינה תוספת נפלאה שמעניקה לעריכת הדין עוד הכנסה ועוד עיסוק.

כדי שעורך דין יוכל לעסוק גם כעורך דין נוטריון הוא צריך לגשת אל המבחנים של משרד המשפטים ושל לשכת עורכי הדין ועליו להיות בעל וותק של עשר שנים ומעלה. אם הפכת לנוטריון קיימת לא רק הרחבת הלקוחות אלא גם הכנסה נוספת לעיסוק שלך ובכלל, הרי תל אביב היא עיר שבה יש המון משרדים של עורכי דין מהקטנים ועד לגדולים, כך שאם הנכם מחפשים נוטריון בתל אביב תמצאו זאת מהר.

מהי הגדרתו של נוטריון?

עורך דין המוגדר כנוטריון הוא עורך דין אשר לו קיים וותק של מעל עשר שנים בתחום בו הוא מתמחה ושעבר בהצלחה את מבחני משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין לצורך הסמכתו כנוטריון. אותו רשיון נוטריון נותן את היכולת לעורך דין המוסמך לאמת, לנסח וגם לטפל במסמך המשפטי באופן הכי מתאים לדרישה הספציפית.

המסמכים עליו חתומים עורכי הדין הנוטריוניים הינם מסמכים אשר קבילים בבית המשפט וזה כלל לא בעייתי למצוא נוטריון בתל אביב – בתל אביב ישנו יש באופן מרוכז את רוב עורכי הדין מכל סוגי ההתמחות.

למה אנחנו צריכים נוטריון?

אזרחים ישראליים הזקוקים לשגרירות בתל אביב כדי להראות מסמכים עבור אימות חייבים תרגום לשפה הרשמית של המדינה הנדרשת. התרגום עצמו לא תמיד מספיק כי יש צורך גם לאמת את המסמכים.

הרבה סטודנטים מגיעים לארץ ממגוון של מדינות בעולם כדי ללמוד באוניברסיטאות השונות בארץ. גם אוניברסיטת תל אביב היא חלק מאותן אוניברסיטאות, ולכן צריך תרגום, אימות ואישור המסמכים שנדרשים להציג על פי דרישת הבירוקרטיה בישראל. עורך דין שהוסמך כנוטריון יסייע, יקצר ויקל על התהליך.

מאמרים נוספים